baba - diyaloglar

- 90lı yılarda Saddam'ın Türk baskısı döneminde bizim bi sığınağımız vardı evin altında.(Amasya-Suluova)
Hiç gitmemiştik ama gitsek ne yapardık diye hep hayal kurardım. 
"Okey oynarız sıkılırsak baba" derdim, 
o da bana "ses olur kızım, başka -oyun- düşün" derdi, düşünmüştüm.

- 2000'li yıllar Tayyip'in insan baskısı döneminde hali hazırda bitirilmiş bir üniversite diploması var kolumun altında. (Ankara-Merkez) 
Hiç kullanamamıştım ama kullansam ne yapardım diye hayal kurmaktayım. 
"N'apcam baba memurluk falan mı?" derdim, o da bana "yok mu kızım arkadaşlarında cemaat, akın b.ku falan" derdi. Ben de ona "Saçmalama baba, çocuk oyuncağı mı bu, başka bir -ülke- düşün." dedim, düşünemedi.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yaşama Sanatı: Dünya Tinsel Geleneklerinde Gündelik Hayatın Estetiği by Crispin Sartwell

po r no grafi