inanıyorum....

Kameraya, merceklere, filtrelere, tripoda ve bütün ışık metrelere inanıyorum.

Reflektöre, kuarz lambasına, pil şarjına ve donanımlı bütün aletlerin kaydetme gücüne inanıyorum.

Saniyede 24 kareye, zamanın atomu olan tek bir kareye ve görüntünün olabilecek bütün metrik sürelerine inanıyorum.

Işık ve karanlığın birleşimine, ses ve sessizliğin birliğine ve bütün zaman ve yerlerdeki şeylerin yansıtılabileceğine inanıyorum.

Ayrıca Lumiere Kardeşlere, Büyücü Melies'e, Griffith Babamıza, Sergei Eisenstein'a, Carl Theodor Dreyer'a, Coctelian Jean'a, Azizler Von ve Von'a, Aziz Buster'a, Aziz Charlie'ye ve diğer yüce ustalara ve onların çalışmalarına inanıyorum.

....

James Broughton / Film Yapmak Üzerine







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yaşama Sanatı: Dünya Tinsel Geleneklerinde Gündelik Hayatın Estetiği by Crispin Sartwell

po r no grafi